Assistent accountant
Dit ga je doen
Apeldoorn | Mogelijkheid om thuis te werken
Bij onze opdrachtgever werk je als assistent accountant. Ter uitbreiding van de samenstelpraktijk zijn we voor onze opdrachtgever op zoek naar een assistent accountant voor minimaal 24 uur per week op locatie in Apeldoorn. Het gaat om een zelfstandige functie, waarin je contact met verschillende (eigen) klanten onderhoudt. Als assistent accountant verricht je alle werkzaamheden die horen bij het samenstellen van een jaarrekening, zoals:
- het verwerken van administraties;
- uitvoeren van administratieve controles;
- signaleren van bijzonderheden, zodat hier (proactief) actie voor de klant op ondernomen kan worden;
- uiteindelijke samenstellen van jaarrekeningen.
Dit breng je mee
- een hbo-diploma (HEAO BE/Accountancy/SPD);
- maximaal 5 jaar werkervaring;
- goede communicatieve- en adviesvaardigheden;
- een kritisch partner voor de accountant;
- accuraat en klantgericht;
- cijfermatig inzicht;
- in staat om zelf aan te geven op welk vlak je wilt ontwikkelen en hoe zij jou daar in kunnen faciliteren.
Omschrijving organisatie
Onze opdrachtgever is een klein zelfstandig kantoor met twee vestigingen. De sfeer op kantoor is informeel en ontspannen. In een persoonlijk gesprek vertellen we je graag meer over onze opdrachtgever.
Interesse?
Wil je eerst meer weten? Bel of stuur een appje naar Sylvia: 06-53416051. Direct solliciteren? Klik op de sollicitatiebutton en stuur jouw cv en korte motivatie naar sylvia@wematter.nl. Je maakt dan kennis met onze collega van We Matter en vervolgens ga je op gesprek bij jouw toekomstige werkgever in Apeldoorn.
Locatie
Apeldoorn
Publicatie datum
19-11-2024
Contactpersoon
Sylvia Dijkstra
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Branche
- MKB-praktijk
- HBO
- MBO
Functie
- Gevorderd Assistent accountant
Consultant
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: