We matter! Because?

Financieel Medewerker bij een maatschappelijke gebiedsontwikkelaar

Dit ga je doen als Financieel Medewerker bij een maatschappelijke gebiedsontwikkelaar

Zwolle | 24 - 40 uur | Hybride

Als Financieel Medewerker vorm jij het hart van de administratie. Jij houdt de administratie op orde en daarnaast zorg je voor de administratieve afwikkeling van opdrachten en overeenkomsten.

Een aantal concrete taken zijn:

  • voeren van een correcte financiële (project) administratie voor de verschillende bv's;
  • registers van huren en leningen bijhouden;
  • debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • voorbereidende werkzaamheden die bijdragen aan de totstandkoming van de jaarrekening, tussentijdse rapportages en de btw-aangifte;
  • vastleggen van opdrachten en overeenkomsten en de nodige correspondentie met partners.

Dit breng je mee

Jij bent gedreven, proactief en een uitdaging ga jij zeker niet uit de weg! Jij zit vol energie en bent graag maatschappelijk betrokken. Verder is nauwkeurig en zorgvuldig werken voor jou een tweede natuur.

Verder kun jij je vinden in de volgende wensen:

  • minimaal een mbo+ werk- en denkniveau;
  • minimaal 3 jaar ervaring met het voeren van een volledige financiële administratie;
  • ervaring met het voorbereiden van jaarcijfers, rapportages en het opstellen van Btw-aangifte;
  • ervaring met Exact Online;
  • communicatief vaardig in woord en geschrift;
  • vaardig in zakelijke correspondentie;
  • in staat om afspraken vast te leggen in overeenkomsten en opdrachten.

Dit bieden zij jou

Deze organisatie is een maatschappelijke gebiedsontwikkelaar die op de scheidslijn tussen publiek en privaat werkt. Ze werken volgens de zakelijke principes van de vastgoed- en gebiedsontwikkeling, maar de maatschappelijke doelstellingen staan centraal. We vertellen je graag meer over de organisatie in een persoonlijk gesprek.

Verder bieden zij jou:

  • een salaris van € 3.000 - € 4.000 (o.b.v. 40 uur) afhankelijk van jouw leeftijd, kennis en ervaring;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden w.o. reiskostenvergoeding, pensioenvoorziening en 25 vakantiedagen;
  • ontwikkelingsmogelijkheden door middel van opleiding en training;
  • mogelijkheid om thuis te werken;
  • informele werksfeer binnen een jonge, groeiende en dynamische organisatie;
  • een leuke job binnen een klein, enthousiast en gedreven team waarbij er flexibiliteit is om zelf invulling te geven aan je dag.

Interesse?

Wil je eerst meer weten? Bel of stuur een appje naar: 06-53416051. Direct solliciteren? Klik op de sollicitatiebutton en stuur jouw cv en korte motivatie naar sylvia@wematter.nl. Je maakt dan kennis met Sylvia van We Matter en vervolgens ga je op gesprek bij jouw toekomstige werkgever in Zwolle.

Locatie

Zwolle

Publicatie datum

08-10-2024

Contactpersoon

Petra Leerkes
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Branche
  • Financieel
  • MBO
  • HBO
Functie
  • Financieel Medewerker (deb/cred)
  • Assistent/jr Controller
Consultant
Petra Leerkes
Mobiel: (06) 4857 2754
Meer weten?

Aarzel dan niet langer en maak vrijblijvend een afspraak met één van ons.
Wij nemen graag de tijd voor jou om goed te luisteren naar jouw wensen en behoeften.

Neem contact op

We Matter gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close