We matter! Because?

Office Manager bij een informeel accountantsorganisatie

Dit ga je doen

Arnhem | 24 - 32 uur | Op kantoor

Als Office Manager verveel jij je nooit. Je hebt een breed takenpakket en je vindt het fijn om tussen die verschillende taken te schakelen. Jij krijgt energie van plannen, coördineren en zorgen dat alles op rolletjes loopt. Het ene moment organiseer jij een leuk uitje voor je collega's en het andere moment houd jij je bezig met de facturatie.

Nog een aantal werkzaamheden die jij gaat uitvoeren, zijn:

  • urenregistratie;
  • uitstelregeling;
  • diverse hr- en administratieve taken;
  • trips regelen naar het buitenland;
  • lunches en diners regelen;
  • werkoverleg organiseren.

Dit breng je mee

Jij weet het overzicht te bewaren en je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je neemt graag initiatief en service vind jij erg belangrijk. Je bent sterk in het organiseren en coördineren van taken, daarbij houd je rekening met de kleinste details. Daarnaast kun jij helder communiceren met je collega's.

Verder kun jij je vinden in de volgende wensen:

  • een afgeronde mbo-opleiding of hbo-opleiding;
  • relevante werkervaring als Office Manager;
  • ervaring in de accountancy is een pré;
  • kennis van Business Suite, Microsoft Office, ExactOnline of Basecone is een pré.

Dit bieden zij jou

A tot Z accountants bestaat uit 18 collega's voor hun accountants- en administratiekantoor. Ze hebben twee vestigingen: in Arnhem en Zeist. Hun klantenportefeuille bestaat uit detailhandel, huisartsen/tandartsen en de reisbranche. Regelmatig zijn er leuke uitjes, zoals: een weekend naar Antwerpen, een week naar Italië en een zeilweekend op de wadden. En het leuke is: als Office Manager heb jij hier een groot aandeel in! Want jij mag het organiseren.

Typische A tot Z klanten zijn leuke klanten; organisaties met 10 – 50 werknemers, organisaties ‘waar wat gebeurt’ en waar energie vanaf straalt! De cultuur bij A tot Z is professioneel en informeel, het is een gezellig kantoor met aandacht voor onze collega's en de klanten. Plezier in het werk staat voorop! Hier kun je rekenen op goede coaching, ontwikkelingsmogelijkheden en zelfstandig werken.

Verder bieden zij jou:

  • een salarisindicatie van € 3.500;
  • 24 vakantiedagen o.b.v. fulltime;
  • 8% vakantietoeslag;
  • reiskostenvergoeding of ov-vergoeding;
  • een premievrij pensioen.

Interesse?

Wil je eerst meer weten? Bel of stuur een appje naar Bente: 06-17854999. Direct solliciteren? Klik op de sollicitatiebutton en stuur jouw cv en korte motivatie naar bente@wematter.nl. Je maakt dan kennis met onze collega van We Matter en vervolgens ga je op gesprek bij jouw toekomstige werkgever in Arnhem.

Locatie

Arnhem

Publicatie datum

22-01-2025

Contactpersoon

Bente Huntink
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
Branche
  • Overig
  • MBO
  • HBO
Functie
  • Secretaresse
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:
Meer weten?

Aarzel dan niet langer en maak vrijblijvend een afspraak met één van ons.
Wij nemen graag de tijd voor jou om goed te luisteren naar jouw wensen en behoeften.

Neem contact op

We Matter gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close